اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

شروع پدیده، پایان فرش‌آرا| مشهدی‌ها رودرروی رقبا

  • کد خبر: ۶۶۹۲۱
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
شروع پدیده، پایان فرش‌آرا| مشهدی‌ها رودرروی رقبا
نمایندگان مشهد در لیگ‌های برتر فوتسال و فوتبال، به‌ترتیب پنجشنبه و جمعه به میدان می‌روند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ با پایان ماه رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر، شروع دوباره لیگ برتر فوتبال برای پدیده‌ای‌ها و از سویی دیگر پایان راه پرپیچ‌وخم فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال رسیده است. شاگردان سیدمهدی رحمتی در پدیده بعد از یک ماه دوری از بازی رسمی به‌دلیل تعویق بازی‌های لیگ در پی رقابت ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، حالا باید روز جمعه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه امام‌خمینی (ره) شهر اراک به‌مصاف تیم آلومینیوم بروند.

 

در سویی دیگر پیش از این دیدار و روز پنجشنبه، فرش‌آرای مشهد در لیگ برتر و در ایستگاه پایانی باید در خانه و در سالن شهید بهشتی از ساعت ۲۰ به‌مصاف سن‌ایچ ساوه برود. ۲ دیدار برای نمایندگان مشهد در لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال که هرکدام حساسیت‌های خاص خودش را دارد و تماشای آن از قاب تلویزیون در روز‌های کرونایی که رفتن به ورزشگاه‌ها و سالن‌ها ممنوع است، می‌تواند جذاب و مهیج باشد؛ پس شما دعوتید به یک پایان هفته داغ و مهیج فوتبالی و فوتسالی.


پدیده و فرصت طلایی اراک

جدول پیچیده و پرپیچ‌وخم لیگ برتر فوتبال امسال که به‌دلیل وضعیت کرونایی، برگزاری بیگاه لیگ قهرمانان آسیا و بی‌نظمی در برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ از سروشکل مناسبی برخوردار نیست، حالا پدیده رحمتی را با دوجین بازیکن جوان و کم‌تجربه در موقعیتی مناسب قرار داده است. تیمی که در جایگاه دهم جدول است و با برتری احتمالی در بازی جمعه‌شب می‌تواند هم‌بازی با رقبا تا پله هشتم بالا بیاید و حتی موقت با جاگذاشتن تراکتور در جایگاه هفتم، خود را به نیمه بالایی برساند! پدیده مشهد آخرین‌بار ۲۶ فروردین مقابل ذوب‌آهن به میدان رفت که نتیجه‌اش برای این تیم تساوی خانگی ۱ بر ۱ بود.

 

شاگردان رحمتی در این مدت یک اردو در مشهد و یک اردوی ۱۰ روزه را در تهران برگزار کردند که نتیجه اردوی تهران برگزاری ۴ دیدار تدارکاتی بود که با ۳ پیروزی و یک شکست برایشان همراه بود. این درحالی است که آلومینیوم همین چند روز پیش بازی پساتعطیلات خود را برگزار کرد و مقابل نفت‌آبادان در اراک به یک پیروزی شیرین خانگی ۱ بر ۰ رسید. این یعنی اراکی‌ها هم از نظر آمادگی وضعیت مسابقه و هم از منظر روحی‌روانی وضعیت بهتری دارند. نماینده شهر اراک به‌لطف جدول آشفته لیگ با تعداد بازی‌های کم و زیاد تیم‌ها، اما با هدایت علیرضا منصوریان با ۳۲ امتیاز در جایگاه پنجم جدول است و پدیده رحمتی با ۲۵ امتیاز دهم است.


حساسیت‌های تقابل رحمتی و منصوریان

تقابل سیدمهدی رحمتی و علیرضا منصوریان همیشه جذاب بوده است، چه زمانی که منصوریان مربی بود و رحمتی گلر و چه وقتی هردو روی نیمکت نشستند. جذابیت‌های این تقابل از چند سال پیش شروع شد؛ جایی که گلر پرآوازه استقلال با سرمربی وقتش، یعنی منصوریان، به اختلاف خورد و جنگ رحمتی و منصوریان روی آنتن زنده برنامه نود علنی شد. بعد از آن بود که این ۲ نفر حتی حاضر نشدند ولو صوری از کنار یکدیگر عبور کنند و باهم دست بدهند. حالا بار دیگر سروکار این ۲ نفر به‌هم خورده است و باید دید در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.


فرش‌آرا در تلاش برای فرار از قعرنشینی!

آخرین جدال نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال این فصل به‌ظاهر حساسیت چندانی برای شاگردان مرتضایی ندارد، اما درواقع بازی بسیار مهمی برای فرش‌آراست. تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد که دور گروهی را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند، در دور نهایی اسیر قدرت‌نمایی واقعی حریفان شد و نتوانست آن‌چنان که شایسته نام فوتسال خراسان است از پس کار برآید. زردآبی‌ها در این مرحله و در ۹ بازی گذشته ۶ شکست، ۲ پیروزی و یک تساوی به‌دست آوردند تا دیگر هیچ شانسی نه‌تن‌ها برای رفتن روی سکو، بلکه برای رسیدن به جایگاه چهارمی هم نداشته باشند.

 

آن‌ها حالا فقط در اندیشه غلبه بر ساوه هستند تا هم قعرنشین نباشند و هم حیثیت ازدست‌رفته‌شان را بازیابند. از طرفی سن‌ایچ رقیب بدقلق و همیشگی فرشی‌ها در لیگ بوده که سال گذشته در مشهد آن‌ها را با اشتباهات داوری نقره‌داغ کرده است و مشهدی‌ها انگیزه‌های فراوانی برای انتقام از این تیم دارند. شاگردان مرتضایی می‌خواهند با متوقف‌کردن سن‌ایچ در مشهد مانع قهرمانی آن‌ها در خاک خراسان شوند. از طرفی سن‌ایچ برای رسیدن به اولین عنوان قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر امیدوار است.

 

آن‌ها در صورت پیروزی در مشهد و توقف مس سونگون و گیتی‌پسند می‌توانند فاتح جام باشند. فشار انتقاد‌ها به مجید مرتضایی و فرش‌آرا در هفته‌های گذشته آن‌قدر زیاد بوده که حالا فرشی‌ها برای اثبات خود هم که شده است با تمام قوا به جدال سن‌ایچ می‌روند. البته از حق نگذریم، نماینده مشهد در دور نهایی با انواع‌واقسام بدشانسی‌ها و مصدومیت‌ها هم روبه‌رو بود که چنین نتایج بدی گرفت. شاید اگر نبود این بدشانسی‌ها و مصدومیت‌ها تیم مرتضایی امروز برای رفتن روی سکو می‌جنگید. بااین‌همه، دستاورد لیگ امسال هم برای نماینده مشهد همچون سال‌های گذشته حسرت بود و دیگر هیچ.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->